[KOMUNIKAT DLA PRZEDSIĘBIORCÓW] Przypominamy o wniesieniu II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
[KOMUNIKAT DLA PRZEDSIĘBIORCÓW] UWAGA! 31 maja mija termin wniesienia II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych.
Przedsiębiorcom prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych na podstawie zezwoleń wydanych przez Wójta Gminy Szydłowo, przypominamy, że dnia 31 maja 2023 r. upływa ustawowy termin dokonania wpłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych.
Brak wniesienia opłaty II raty w wyznaczonym przez ustawodawcę terminie tj. 31 maja 2023 r. skutkować będzie naliczeniem opłaty dodatkowej wynoszącej 30 % opłaty rocznej. Wniesienie opłaty dodatkowej możliwe jest tylko w terminie 30 dni od dnia upływu terminu wymaganego do wniesienia opłaty.
Brak opłaty II raty w dodatkowym terminie wraz z wymaganą dodatkową 30% opłatą spowoduje wygaszenie zezwolenia. Przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Wpłaty należy dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Szydłowo:
Nadnotecki Bank Spółdzielczy
Nr rachunku: 32 8937 0007 0000 1674 2000 0010