Weryfikacja oświadczeń - Grantów PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
-
Szanowni Państwo, wchodzimy w ostatni etap weryfikacji Państwa dokumentów złożonych w ramach Grantów PPGR. Cyfrowa Polska jako instytucja wdrażająca program Granty PPGR, nałożyła na gminę konieczność wnikliwszej analizy poprawności danych w złożonych oświadczeniach przez opiekunów prawnych oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu.
W związku z tym zwracamy się do Państwa z prośbą o:
- dostarczenie dokumentów świadczących, że krewni pracowali w Gospodarstwach PPGR. Oświadczenie musi być czytelnie i niebudzące wątpliwości co do dokumentu (dotyczy osób, które nie dostarczyły takich dokumentów)
- w niektórych przypadkach potrzebne jest potwierdzenie pokrewieństwa
Ponieważ nie wszyscy na oświadczeniach podali swoje numery telefonów, jak również pełne adresy do korespondencji – nie mamy możliwości szybkiego kontaktu z Wnioskodawcami.
Jednocześnie informujemy, że wśród złożonych wniosków są oświadczenia, które NIE kwalifikują się do wsparcia.
Są to:
Są to:
- oświadczenia, w których wskazano dzieci uczęszczające do zerówki przedszkolnej (m.in. Stara Łubianka, Szydłowo)
- oświadczenia studentów
- oświadczenia uczniów, którzy uczą się w systemie zaocznym
- oświadczenia osób, których krewni nie pracowali w Państwowym Gospodarstwie Rolnym
- podwójne oświadczenia
Oświadczenia osób, które jako miejsce zamieszkania w oświadczeniu wskazały miejscowość Piła, zostały przekazane do Miasta Piła zgodnie z właściwością organu.
-
Powyższe dokumenty należy okazać i dostarczyć do Urzędu Gminy w Jaraczewie do 10 grudnia 2021 r.
Brak dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów w terminie, wiązać się będzie z nieuwzględnieniem danego oświadczenia w korekcie składanego wniosku oraz utratą możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.
Oświadczenia, których nie uda się poprawnie zweryfikować, zostaną wykluczone z konkursu.
Jednocześnie przypominamy, iż złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą będzie skutkowało zwrotem otrzymanego wparcia oraz odpowiedzialnością karną.
Więcej informacji można zasięgnąć u Kierownika Referatu Funduszy Zewnętrznych, Społeczeństwa Obywatelskiego i Promocji – Agnieszki Nakonecznej.
tel. 67 211 55 15, e-mail: fundusze@szydlowo.pl