Termin wniesienia II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
Termin wniesienia II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
UWAGA! 31 maja mija termin wniesienia II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów
alkoholowych.
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych na podstawie zezwoleń wydanych przez
Wójta Gminy Szydłowo, przypominamy, że dnia 31 maja 2024 r. upływa ustawowy termin dokonania
wpłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do
kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych.
Brak wniesienia opłaty II raty w wyznaczonym przez ustawodawcę terminie tj. 31 maja 2023 r. skutkować
będzie naliczeniem opłaty dodatkowej wynoszącej 30 % opłaty rocznej. Wniesienie opłaty dodatkowej
możliwe jest tylko w terminie 30 dni od dnia upływu terminu wymaganego do wniesienia opłaty.
Brak opłaty II raty w dodatkowym terminie wraz z wymaganą dodatkową 30% opłatą spowoduje
wygaszenie zezwolenia. Przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie
wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Wpłaty należy dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Szydłowo
Nadnotecki Bank Spółdzielczy
Nr rachunku: 32 8937 0007 0000 1674 2000 0010
Więcej informacji udziela: Elżbieta Mierzyńska, Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, tel. 67 211 55 25, ewidencja@szydlowo.pl