TERMIN WYKONANIA PRAC: od 27.07.2022 r. do 29.09.2022 r.
KOSZT INWESTYCJI: 190.230,00 zł brutto
WYKONAWCA: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy
BU-DRO-MEL Krystian Pęski w spadku
Pobórka Mała 1A
89-340 Białośliwie
ZAKRES PRAC:
- Przedmiot zamówienia stanowią dwa odcinki - trasa „A” 0+075,00 – 0+187,78 o długości 112,78 m, oraz trasa „B” 0+000,00 – 0+109,20 o długości 109,20 m pełniąca funkcję dojazdu do istniejących posesji. Łączna długość projektowanych dróg wynosi 221,98 m.
- Szerokość projektowanej jezdni przyjęto 4,00 m, natomiast poboczy 2 x 0,75 m. Na końcowym odcinku trasy „B” w miejscu projektowanego placu manewrowego przyjęto jezdnię szerokości 10,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm. Końcowy odcinek trasy „B” zaprojektowano jako nawierzchnię drenażową z płyt ażurowych o wym. 60x40x10 cm. Pobocza jezdni zaprojektowano z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm. Obramowanie projektowanych jezdni zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15.
- Na końcowym odcinku trasy „B” zaprojektowano wymianę gruntu na przepuszczalną pospółkę, która pełniła będzie funkcję warstwy odsączającej.
- Na odcinku trasy „A” w km 0+098,00 – 0+187,78 założono odtworzenie rowów odwadniających.
- Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w pobocza, rowy oraz w przyległy teren w granicach działek inwestora.
- W ramach planowanej inwestycji (w miejscach gdzie będzie to niezbędne) założono także wyrównanie istniejących zjazdów przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm.
- W ramach planowanej inwestycji założono także przestawienie jednej latarni ulicznej poza obszar projektowanego rowu odwadniającego.
Zestawienie powierzchni:
- nawierzchnia jezdni z kostki betonowej: 1.190,00 m2,
- nawierzchnia jezdni z płyt ażurowych: 85,00 m2,
- pobocza z KŁSM 0/31,5mm: 460,00m2.