I. Otwarty Konkurs Ofert to określone ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie dotacje, które zostaną przyznane wybranym organizacjom przez władze publiczne. Konkurs jest ogłaszany w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) http://www.bip.szydlowo.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Szydłowo. Ogłoszenie o konkursie jest opublikowane z co najmniej 21-dniowym wyprzedzeniem od daty opublikowania ostatniego ogłoszenia. Ogłoszenie o konkursie powinno zawierać określenie rodzaju zadania, które ma być dotowane oraz wysokość środków publicznych przeznaczonych na dotację.
II. Dokumenty - druki dostępne są w zakładce druki do pobrania
Wzór jest zgodny z rozporządzeniem z dnia 24 października 2018 r. wydanym przez Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego do ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Oferta złożona przez organizacje musi zawierać: